073-551-6687

REGULAMENT DE FUNCTIONARE SI PROCESARE

Art. 1. Curăţarea hainelor se efectuează atent, în funcţie de indicaţiile înscrise pe etichetele acestora. În cazul în care acestea lipsesc, firma este absolvită de orice răspundere, curăţarea obiectului făcându-se pe răspunderea clientului. Nu este obligatorie mentionarea pe bonul de comanda chitanta a faptului ca articolul nu prezinta eticheta de intretinere.

Art. 2. În anumite cazuri, primirea hainelor se va face numai cu acordul specialistului firmei şi pe răspunderea clientului. Firma nu raspunde in cazul in care hainele nu rezista la modul de curatare indicat de eticheta produsului.

Art. 3. Dacă clientul solicită curăţarea hainelor într-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul său, sub semnătură.

Art. 4. Firma nu işi asumă răspunderea pentru petele dificile ce nu ies in urma unor procese repetate de detaşare şi curătare sau pentru deteriorarea materialului in urma acestora.

Art. 5. Firma nu işi asumă răspunderea pentru hainele deteriorate aduse la curăţat.

Art. 6. Firma poate refuza primirea articolelor în cazul în care aspectul hainelor denotă prezenţa factorilor de infecţie sau au un aspect respingător.

Art. 7. Dacă obiectele predate îşi modifică dimensiunile sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecţiuni provenite din insuficienta rezistenţă a tesaturii, coloranţilor etc.) firma este absolvită de raspundere.

Art. 8. Deoarece în procesul de curăţare chimică solventul de curăţat poate ataca unele materiale, firma nu răspunde de eventualele deteriorări ale acestora, desfacerea lipiturilor confecţiilor sau ale componentelor acestora.

Art. 9. Articolele din piele naturală şi blană naturală sau cele care conţin componente din aceste materiale se vor curăţa NUMAI pe răspunderea clientului, aceste articole putand prezenta in urma curatarii urmatoarele: decolorari accentuate si neuniforme, aparitia petelor de grasime, rupturi, etc.

Art. 10. Firma nu răspunde de pierderea sau deteriorarea nasturilor, cataramelor, fermoarelor şi a altor accesorii.

Art. 11. Preţurile vor fi percepute conform listei de preţuri afişată în loc vizibil, iar pentru regim de urgenţă preţurile se majorează cu 50% faţă de preţurile de listă. Dacă din lista de preţuri lipseşte denumirea unui obiect, preţul se va stabili prin comparare cu preţul acelor articole care au forma, croiala asemănătoare sau în funcţie de cantitatea de muncă depusă, semnarea de catre client a bonului de comanda chitanta indicand acceptul clientului pentru planul tarifar aplicat.

Art. 12. Firma nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestaţiilor in termen, datorită unor cauze de forţă majoră asa cum sunt ele stipulate in lege, dar si pentru neexecutarea prestatiilor din cauza utilitatilor furnizate de catre terti (lipsă energie electrică, lipsă presiune apă etc.).

Art. 13. Restituirea obiectelor curăţate se va face pe baza chitanţei eliberate de firmă. În cazul pierderii acesteia, eliberarea se va face numai pe baza unui act care confirmă identitatea si adresa clientului.

Art. 14. Eventualele obiecţiuni trebuie făcute în momentul ridicării obiectelor, reclamaţiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

Art. 15. În cazul în care clientul nu va ridica hainele în termen de trei luni firma îşi rezervă dreptul de a dona hainele unor instituţii de binefacere, considerându-le abandonate.

Art. 16. În cazul deteriorării grave a articolelor de îmbrăcăminte din cauza firmei sau in cazul furtului prin efracţie din unitate constatat de organele de poliţie, firma va oferi despăgubiri reprezentând maxim 70% din valoarea de piata a obiectului, in termen de maxim 30 de zile de la constatare. In cazul in care cererile de despagubire depasesc suma de 500 lei, clientul va trebui sa prezinte documentul prin care obiectul a fost achizitionat (factura fiscala, bon de casa, etc.) pentru a putea beneficia de despagubire.

Art. 17. Orice comanda neridicata in termen de 7 zile calendaristice de la primirea measajului text de confirmare a finalizarii comenzii, va fi tarifata suplimentar cu 2 lei / zi intarziere. Valoarea totala a tarifului suplimentar poate depasi valoarea de baza a comenzii, in functie de zilele de intarziere.

Acest regulament reprezintă un contract între client şi firmă, fiind de comun acceptat de catre ambele parti, in momentul semnarii bonului de comanda chitanta al unitatii.

CONDUCEREA SOCIETATII