REGULAMENT DE FUNCTIONARE SI PROCESARE AL SPALATORIEI DE HAINE ELISSE
01
Curăţarea hainelor se efectuează atent, în funcţie de indicaţiile înscrise pe etichetele acestora. În cazul în care acestea lipsesc, firma este absolvită de orice răspundere, curăţarea obiectului făcându-se pe răspunderea clientului. Nu este obligatorie mentionarea pe bonul de comanda chitanta a faptului ca articolul nu prezinta eticheta de intretinere.
02
În anumite cazuri, primirea hainelor se va face numai cu acordul specialistului firmei şi pe răspunderea clientului. Firma nu raspunde in cazul in care hainele nu rezista la modul de curatare indicat de eticheta produsului.
03
Dacă clientul solicită curăţarea hainelor într-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul său, sub semnătură.
04
Ne ocupam cu implicare si atentie de articolele clientilor nostri, dar nu ne putem asuma răspunderea pentru petele dificile ce nu ies in urma unor procese repetate de detaşare şi curătare, caci sunt multi factori ce pot influenta aceste procese (vechimea petelor, materialele patate, tipul petelor, etc)
05
Firma nu işi asumă răspunderea pentru hainele deteriorate aduse la curăţat.
06
Firma poate refuza primirea articolelor în cazul în care aspectul hainelor denotă prezenţa factorilor de infecţie sau au un aspect respingător.
07
Dacă obiectele predate îşi modifică dimensiunile sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecţiuni provenite din insuficienta rezistenţă a tesaturii, coloranţilor etc.) firma este absolvită de raspundere.
08
Deoarece în procesul de curăţare chimică solventul de curăţat poate ataca unele materiale, firma nu răspunde de eventualele deteriorări ale acestora, desfacerea lipiturilor confecţiilor sau ale componentelor acestora, in cazul in care producatorul specifica pe etichetele de intretinere prelucrarea in acest sens, vina fiind direct imputabila acestuia.
09
Articolele din piele naturală şi blană naturală sau cele care conţin componente din aceste materiale se vor curăţa NUMAI pe răspunderea clientului, aceste articole putand prezenta in urma curatarii urmatoarele: decolorari accentuate si neuniforme, aparitia petelor de grasime, rupturi, etc.
10
Prelucram articolele clientilor nostri, cu grija si protejam accesoriile articolelor, dar pot exista in putine cazuri, fenomene de deteriorare ale acestora in timpul proceselor mecanice, de aceea Firma nu răspunde de pierderea sau deteriorarea nasturilor, cataramelor, fermoarelor şi a altor accesorii.
11
Preţurile vor fi percepute conform listei de preţuri afişată în loc vizibil fizic in centre sau pe site-ul online al companiei, iar pentru regim de urgenţă preţurile se majorează cu 100% faţă de preţurile de listă. Dacă din lista de preţuri lipseşte denumirea unui obiect, preţul se va stabili prin comparare cu preţul acelor articole care au forma, croiala asemănătoare sau în funcţie de cantitatea de muncă depusă, semnarea de catre client a bonului de comanda chitanta indicand acceptul clientului pentru planul tarifar aplicat.
12
Firma nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestaţiilor in termen, datorită unor cauze de forţă majoră asa cum sunt ele stipulate in lege, dar si pentru neexecutarea prestatiilor din cauza utilitatilor furnizate de catre terti (lipsă energie electrică, lipsă presiune apă etc.).
13
Restituirea obiectelor curăţate se va face pe baza chitanţei eliberate de firmă. În cazul pierderii acesteia, eliberarea se va face cu prezentarea mesajului SMS de confirmare a procesarii comenzii, sau in baza numarului de telefon inregistrat la predarea comenzii.
14
Eventualele obiecţiuni/reclamatii trebuie făcute în momentul ridicării obiectelor, reclamaţiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
15
În cazul în care clientul nu va ridica hainele în termen de trei luni firma îşi rezervă dreptul de a dona hainele unor instituţii de binefacere si/sau catre persoane fizice, considerându-le abandonate.
16
În cazul deteriorării grave a articolelor de îmbrăcăminte din cauza firmei sau in cazul furtului prin efracţie din unitate constatat de organele de poliţie, firma poate oferi despăgubiri reprezentând maxim 70% din valoarea de piata a obiectului, dar nu mai mult de 3000 lei, in termen de maxim 30 de zile de la constatare.
17
Orice comanda neridicata in termen de 7 zile calendaristice de la primirea measajului SMS de confirmare a finalizarii comenzii, va fi tarifata suplimentar cu 2 lei / zi intarziere. Valoarea totala a tarifului suplimentar poate depasi valoarea de baza a comenzii, in functie de zilele de intarziere.
Acest regulament reprezintă un contract între client şi firmă, fiind de comun acceptat de catre ambele parti, in momentul semnarii bonului de comanda chitanta al unitatii sau la efectuarea comenzilor cu preluare de la domiciliu.
CONDUCEREA SOCIETATII
[ De ce aleg clientii ELISSE ]
SERVICII PROFESIONALE
Grija pentru haine
Fiecare articol este procesat cu atentie si grija. Fiecarui articol i se acorda atentie deosebita.Calitatea finala
Ne asiguram ca hainele aduse la noi sa fie livrate gata de a fi purtate, fara returusi suplimentare.Timpi de procesare rapizi
Iti oferim serviciile noastre, chiar daca esti "pe ultima suta de metri" a evenimentului tau.Comunicare transparenta
La noi, vei gasi intotdeauna suport si intelegere si vei fi informat in mod corect. Tiberiu Stoica2024-12-05Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google. Foarte multumit. Preturile pe masura
Răspunsul proprietarului
Va mulțumim pentru aprecierea dvs si recenzia acordata. Va așteptăm cu mare drag in continuare! alexandra ianul2024-11-09Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google. Ei au facut ce 5 spalatorii au refuzat sa faca! Si asta la un pret super competitiv! Ii recomand cu toata caldura! Daca aveti ceva de valoare ce trebuie salvat, ei sunt solutia!
Răspunsul proprietarului
Va mulțumim pentru aprecierea dvs si recenzia acordata. Va așteptăm cu mare drag in continuare! Mirela Elena Mantas2024-10-18Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google. Cei mai buni!Am dus la ei o geacă de iarnă , era toată îngălbenită de la puful de gâscă din interior, iar ea este de culoare albă. La nicio spălătorie de haine nu au vrut să mi o curețe , mi au spus ca doar cu clor ar fi varianta , dar riscă să se decoloreze . I am găsit pe cei de la Spălătoria Elisse și mi am recuperat geaca impecabilă și intr un timp foarte scurt! Recomand cu mare drag și cu siguranță voi reveni la ei ! Vă mulțumesc !!!!
Răspunsul proprietarului
Salutari Mirela. Suntem fericiti ca ti-am putut fi de ajutor si iti multumim pentru recenzia si aprecierea, oferite. Te asteptam cu drag in continuare.